Referat – møde 11. marts 2021
1) Michael D følger op på Tommy B fra by og havn, har stadig ikke taget kontakt
Maria har snakket med Tommy, der vil kontakte tømre ang. at få lavet vindue – Maria rykker Tommy for både vindue og bruseniche, der stadig mangler at blive lavet.
2) Poul og Maria melder tilbage angående afslutning af 2020 regnskab, således at vi kan sende det til godkendelse
Det er ajourført, og det er godkendt.
3) samme for budget
– tanken var vi skulle bruge samme budget fra sidste år – men grundet lempelse af restriktioner, bliver det muligt med afholdelse af generalforsamling. Derfor tænkes det at budgettet skal være klar til generalforsamling.
4) Vi sender oplysning til alle medlemmer vedrørende
A) plan for 2021 generalforsamling (mini + ekstraordinær post Corona)
B) Michael D optager video med årsberetning tilgængelig på ffstubben.dk
C) omrokering af både på broen, hvis nødvendigt vel at mærke
Plan for ny general forsamling:
Bestyrelsen beslutter at vi holder udendørs general forsamling d. 17 april kl 10 – der inviteret til morgenmad fra kl 9
Invitation til generalforsamling skal sendes ud rettidigt – vi sender den ud d. 27 marts (3 uger før)
Bestyrelsen beslutter at holde bestyrelsemøde d. 25 marts så de sidste detaljer inden invitation sendes ud, er planlagt.
Invitationen er kun til aktive (parceller) – da vi grundet restriktioner, endnu kom må være 25 samlet
Der skal skrives i invitationen
Vigtige elementer i invitationen:
- Restriktioner
- Tidspunkt
- Indsamling på forslag fra medlemmer
- Hvorfor udskydelse
“På baggrund af corona har vi lagt generalforsamlingen i midten af april – det tænkes at forsamlingen holdes udendørs, grundet restriktioner”
Forslag til dagsorden
Pkt. 1 – Valg af dirigenten
Pkt. 2 – Formandens beretning
Pkt. 3 a) Fremlæggelse og godkendelse af foreningens årsregnskab
Pkt. 3 b) Fremlæggelse og godkendelse af budget og fastsættelse af kontingenter
Pkt. 4 – Foreningens bådpladser
Pkt. 5 – Optagelse af nye medlemmer
Pkt. 6 – Valg til bestyrelse
Pkt. 7 – Forslag fra Bestyrelsen:
Pkt 8 – Indkommende forslag fra medlemmer
Pkt. 9 Eventuelt
Informationer vi skal have med til generalforsamling:
(Føllesarbejde 22, 23, 24. maj) pinse weekend
Da der er konkluderet, at der ikke er flertal for vand til hver parcel, refunderes pengene til dem der har betalt – bestyrelse stiller et nyt forslag.
(Bestyrelses foreslag) Evt. multimast til vandslange, brandslukker og lys
Michael D har snakket med flere medlemmer ang. bådpladser – vi mangler flexibilitet – vi skal kunne bruge vores bådebro mere effektivt.
Der skal siges på general forsamling, at der ved fællesarbejdsdagen omrokeres både på broen
D) opdateret liste over medlemmer og ancienitet
Poul fortæller Nikolaj hvem der har betalt kontingent
Nikolaj ajourfører lister med medlemmer
5) advarsel sendes for misvedligeholdte parceller og både, hvis der er enighed i bestyrelsen (parcel 6. 10. 17. 18)?
Bestyrelsen konversere ang. vedligehold af parceller – hvad kan bestyrelsen kræve på baggrund af paragraffen om vedligehold.
Vi vil introducere henstilling og advarsel ang. paragraf om vedligehold ved general forsamling
Til afstemning ved næste bestyrelsesmøde skal der afgøres:
Skal disse medlemmer have advarsel ang. parcel – skrives/sendes 25
Kim S
Michael B
Skal disse have henstilling ang. parcel skrives/sendes d. 25 (inden for 6 måneder bliver det en advarsel)
Henning
Michael M